Etsi

torstai 26. heinäkuuta 2012

40 tuntia viikossa, huorana herrojen firmoissa.

Saatanan naiset! Vittuko pitää tuhota rehellisen miehen elämä niin päin vittua. Saatana mä räjäytän kaiken. Supo seuratkoon blogia miten tahtoo, mua vituttaa nyt oikeesti tosi paljon. Mun kavereille ei vittuilla eikä niitä kuseteta, kyllä saatana multa löytyy himasta pesäpallomailat ja luotiliivit. Se on lohjan meininki, kytille ei kerrota ja se mitä kerrotaan ei oo totta!


Nii ja sit asiaan, ei taas taho viina nousta päähän vaik miten tekee töitä sen eteen, ihan ku ois töissä. Ei tästä tuu taas lasta eikä paskaa, ihan ku ajais Siuntion vetisillä teillä sataa200 lasissa jarruttelematta mutkiin. Iha sama, LPRHC -fest oli kuitenki aivan vitun siisti. Käytiin Ojamon Heikin kanssa siel juomassa kaljaa. Kyllä on tuo Ojamon Poika hieno mies, vaikka miten juo kaljaa nii aina pystyy ajamaan autoa. Ihana mies.


Tanssittiin siel tiukan harkkore musan tahtiin ja syötiin vegaanisafkaa (joka oli parasta). Nyt meikä syö epilepsialääkkeitä ja juo viinaa päälle että varmasti kuolis, tosin ei näihin taida kovin herkästi kuolla, joten ei hätää. Meikä punkkailee tän yön kivasti kotona, jos jotain hätää tulee niin Herrasmies Ojamo kyllä ilmottelee.


Eurokriisi koettelee, mut meikä käy töissä niinku duunari, eli rahaa tulee ja pomo kusettaa. Ihan sama, duuni on lungia. Kyllä näillä palkoilla pyyhkis vaikka perseitä - eiku niihän mä teen. No mut asiaan! Harkkore on parasta ja viina on hyvää. Kiip it riil ja treenatkaa penkkiä! Ei mulla muuta!

-TDJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tai delaa!